Barion Pixel

Gyakori kérdések

Kedves Vásárlónk!

Amennyiben készletinformációval kapcsolatban írnál vagy hívnál minket, előtte kérlek olvasd el ezt:

  • Mikor töltitek a webshopot? – Munkanapokon, általában kora délután.
  • Nem találom a kedvenc lisztem, mikor lesz újra elérhető? – Munkanapokon töltjük a webshopot, biztosan tettünk fel abból is, csak hamar elkapkodják a vásárlók. 🙂
  • Napok óta nem elérhető a kedvenc lisztem, mikor lesz elérhető újra? – Előfordul bizonyos fajtáknál amit ritkábban őrlünk (kamut, tönköly), de legtöbbször egyszerűen csak hamar lenullázzák a vásárlók a készletet. Légy türelmes, nézz vissza többször a webshopba.
  • Kérhetek külön értesítést, hogy mikor töltitek a webshopot? – Sajnos nem. Erre nincs kapacitásunk.
  • A malomban ugyanaz a készlet, mint a webshopon? – Nem, a malomban általában van mindenből, a webshopra viszont megvan a maximum amit tölteni tudunk, mind a saját mind a futárszolgálatok kapacitása miatt.
  • A malomban ugyanannyiba kerülnek a lisztek, mint a webshopon? – Igen, természetesen ugyanaz az áruk.
  • A viszonteladóknál ugyanannyiba kerülnek a lisztek, mint nálatok? – Nem. A viszonteladóink saját maguk határozzák meg az áraikat.
  • Lehetséges, hogy tőletek rendelek és az egyik partnereteknél átveszem, ha már úgyis visztek neki lisztet? – Nem.
  • Bogaras a lisztem, mit tegyek? – Szitáld le. Furán hangzik, de ez a legjobb tanácsunk. Bogarak mindig is voltak és lesznek is a lisztekben, ezt sajnos 100%-ban nem lehet kikerülni. Legfőképpen a nyári melegben fordulnak elő. Ezeket a liszteket szitálás után nyugodtan felhasználhatod (ahogy nagyanyáink is tették), nem okoz minőségi romlást a termékekben. Amennyiben mégis úgy döntesz, hogy nem használod fel, lehetőséged van visszaküldeni részünkre és kárpótolunk érte vagy akár visszatérítjük a vásárlás összegét is ha úgy szeretnéd. Amennyiben a visszaküldés lehetőséget választod vedd fel velünk a kapcsolatot emailben. 
Köszönjük,
Garatmalom csapata

Kedves Vásárlónk!

Mielőtt e-mailben keresnél minket, előtte kérlek olvasd el az alábbi pontokat! Folyamatosan frissítjük új kérdésekkel ezt a szekciót. Ha a válasz a kérdésedre megtalálható itt, akkor nem áll módunkban válaszolni az e-mailedre, hiszen a weboldalunkon keresztül küldött üzeneteknél bejelölted, hogy elolvastad ezt a részt.  😉 
Ha külső levelezőrendszerből írsz nekünk, akkor megkapod az idemutató linket, itt biztosan megtalálod a választ a kérdésedre. 🙂

Munkanapokon, általában kora délután. Használd a termékfigyelőt és kapsz értesítést.

Munkanapokon töltjük a webshopot, biztosan tettünk fel abból is, csak hamar elkapkodják a vásárlók. 🙂 Használd a termékfigyelőt és kapsz értesítést.

Előfordul bizonyos fajtáknál amit ritkábban őrlünk (kamut, tönköly), de legtöbbször egyszerűen csak hamar lenullázzák a vásárlók a készletet. Légy türelmes, állíts be értesítést a terméknél és e-mailben jelez a rendszer, ha újra elérhető.

Igen, minden termékünknél elérhető már a termékfigyelő. Kérhetsz értesítést az elfogyott terméknél és e-mailben jelzi a rendszer, ha újra elérhetővé válik.

Nem, a rendszerünk jól működik. Vedd figyelembe, hogy rajtad kívül még jó páran kérnek értesítést, mert szeretnének a lisztünkhöz jutni, így van olyan termék (pl a BL-80) ami csak pár percig elérhető, mielőtt lenullázódik a készlet. Ezzel kapcsolatban se írj e-mailt nekünk, akkora készletet töltünk minden nap, amekkorát maximálisan tudunk. 

A kosárba helyezés nem számít foglalásnak. Időközben más hamarabb eljut a fizetésig és lenullázza a készletet. Dolgozunk rajta, hogy a rendszer pár percig foglalja a kosárban lévő tételt. Amint ez élesben is működni fog lesz 10 perced arra, hogy a kosárba tedd amit szeretnél és eljuss a fizetésig anélkül, hogy kiürüljön a kosarad. 

Nem. Kérlek a rendelés véglegesítésekor vedd figyelembe, hogy a leadott megrendelésedben lévő termékeket tudjuk feladni részedre.

Nem, a malomban általában van mindenből, a webshopra viszont megvan a maximum amit tölteni tudunk, mind a saját mind a futárszolgálatok kapacitása miatt.

Nem. A viszonteladóink saját maguk határozzák meg az áraikat.

Szitáld le. Furán hangzik, de ez a legjobb tanácsunk. Bogarak mindig is voltak és lesznek is a lisztekben, ezt sajnos 100%-ban nem lehet kikerülni. Legfőképpen a nyári melegben fordulnak elő. Ezeket a liszteket szitálás után nyugodtan felhasználhatod (ahogy nagyanyáink is tették), nem okoz minőségi romlást a termékekben. Amennyiben mégis úgy döntesz, hogy nem használod fel, lehetőséged van visszaküldeni részünkre és kárpótolunk érte vagy akár visszatérítjük a vásárlás összegét is ha úgy szeretnéd. Amennyiben a visszaküldés lehetőséget választod vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben. 

Köszönjük,
Garatmalom csapata