Gyakori kérdések
Kedves Vásárlónk!
Amennyiben készletinformációval kapcsolatban írnál vagy hívnál minket, előtte kérlek olvasd el ezt:
- Mikor töltitek a webshopot? – Munkanapokon, általában kora délután.
- Nem találom a kedvenc lisztem, mikor lesz újra elérhető? – Munkanapokon töltjük a webshopot, biztosan tettünk fel abból is, csak hamar elkapkodják a vásárlók. 🙂
- Napok óta nem elérhető a kedvenc lisztem, mikor lesz elérhető újra? – Előfordul bizonyos fajtáknál amit ritkábban őrlünk (kamut, tönköly), de legtöbbször egyszerűen csak hamar lenullázzák a vásárlók a készletet. Légy türelmes, nézz vissza többször a webshopba.
- Kérhetek külön értesítést, hogy mikor töltitek a webshopot? – Sajnos nem. Erre nincs kapacitásunk.
- A malomban ugyanaz a készlet, mint a webshopon? – Nem, a malomban általában van mindenből, a webshopra viszont megvan a maximum amit tölteni tudunk, mind a saját mind a futárszolgálatok kapacitása miatt.
- A malomban ugyanannyiba kerülnek a lisztek, mint a webshopon? – Igen, természetesen ugyanaz az áruk.
- A viszonteladóknál ugyanannyiba kerülnek a lisztek, mint nálatok? – Nem. A viszonteladóink saját maguk határozzák meg az áraikat.
- Lehetséges, hogy tőletek rendelek és az egyik partnereteknél átveszem, ha már úgyis visztek neki lisztet? – Nem.
- Bogaras a lisztem, mit tegyek? – Szitáld le. Furán hangzik, de ez a legjobb tanácsunk. Bogarak mindig is voltak és lesznek is a lisztekben, ezt sajnos 100%-ban nem lehet kikerülni. Legfőképpen a nyári melegben fordulnak elő. Ezeket a liszteket szitálás után nyugodtan felhasználhatod (ahogy nagyanyáink is tették), nem okoz minőségi romlást a termékekben. Amennyiben mégis úgy döntesz, hogy nem használod fel, lehetőséged van visszaküldeni részünkre és kárpótolunk érte vagy akár visszatérítjük a vásárlás összegét is ha úgy szeretnéd. Amennyiben a visszaküldés lehetőséget választod vedd fel velünk a kapcsolatot emailben.
Garatmalom csapata
Munkanapokon, általában kora délután.
Munkanapokon töltjük a webshopot, biztosan tettünk fel abból is, csak hamar elkapkodják a vásárlók. 🙂
Előfordul bizonyos fajtáknál amit ritkábban őrlünk (kamut, tönköly), de legtöbbször egyszerűen csak hamar lenullázzák a vásárlók a készletet. Légy türelmes, nézz vissza többször a webshopba.
Sajnos nem. Erre nincs kapacitásunk.
Nem, a malomban általában van mindenből, a webshopra viszont megvan a maximum amit tölteni tudunk, mind a saját mind a futárszolgálatok kapacitása miatt.
Igen, természetesen ugyanaz az áruk.
Nem. A viszonteladóink saját maguk határozzák meg az áraikat.
Szitáld le. Furán hangzik, de ez a legjobb tanácsunk. Bogarak mindig is voltak és lesznek is a lisztekben, ezt sajnos 100%-ban nem lehet kikerülni. Legfőképpen a nyári melegben fordulnak elő. Ezeket a liszteket szitálás után nyugodtan felhasználhatod (ahogy nagyanyáink is tették), nem okoz minőségi romlást a termékekben. Amennyiben mégis úgy döntesz, hogy nem használod fel, lehetőséged van visszaküldeni részünkre és kárpótolunk érte vagy akár visszatérítjük a vásárlás összegét is ha úgy szeretnéd. Amennyiben a visszaküldés lehetőséget választod vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben.
Garatmalom csapata